Cabaran Seo Kata Kunci Berita Sukan Terkini

Salam/Hi

Sahabat saya yang dikenali dengan nama Samaran MREmas menganjurkan satu cabaran seo untuk kata kunci Berita Sukan Terkini. Di kesempatan yang sama saya turut sponsor hadiah.

Pemenang tempat pertama cabaran seo tersebut layak dapat hadiah bonus berupa satu unit software untuk tinggalkan komen di ribuan blog jenis blogengines. Penyertaan untuk bertanding maseh dibuka dan jika berminat bolehlah melayari blog beliau untuk mendaftarkan blog kepunyaan anda.

Saya sebagai sponsor tidak mempertaruhkan mana-mana blog tetapi melakukan sedikit ujikaji dalam yang sama cube memeriahkan suasana.

Bagi saya pertandingan seo sebegini bagus untuk menguji tahap kemahiran peserta dan juga membuka minda bloggers untuk lebih berminat belajar seo.

Bila sudah pandai seo maka traffik akan datang ke blog kita dan jika kita boleh exploitasi trafik yang datang ke blog kita inshallah kita boleh buat duit dengan banyak cara.

So belajar seo ialah sesuatu yang best bagi saya....

"Seo Suatu Kepuasan"

No comments:

Post a Comment

Nak Komen - Komen Lah Nak Spam pun Spam Lah :) but wait do you interested with
Auto Blogwalking Tools Get in now !!!

Powered by Blogger.